IME RaP DEJAVNOSTI/ČAS DEJAVNOSTI | OPIS RaP DEJAVNOSTI | IME IN PRIIMEK UČITELJA | RAZRED |
RaP Učenje za uspešno opravljanje učnih nalog – dopolnilni/dodatni MAT
|
Pri urah bomo skupaj izboljševali in nadgrajevali svoje znanje matematike, se pripravljali na različna matematična tekmovanja.Skozi zanimive vaje in izzive bomo poglabljali znanje aritmetike, algebre, geometrije, merjenja in še drugih zabavnih in za življenje koristih vsebin. Posebno pozornost bomo namenili utrjevanju in poglabljanju znanja pred ocenjevanji znanja ter medvrstniški pomoči.V 6. in 9. razredu pa bomo namenili kakšno uro tudi pripravi na NPZ iz matematike. | 1.r – 9.r | |
RaP Učenje za uspešno opravljanje učnih nalog – dopolnilni/dodatni SLJ
|
Pri urah se bomo z učenci posvetili različnim jezikovnim in književnim vsebinam; poudarek bo na pomembnih sporazumevalnih zmožnostih; pri urah bomo ponavljali, utrjevali znanje pred ustnim ali pisnim preverjanjem in ocenjevanjem znanja. Ure bodo kreativne, ustvarjalne, poudarek bo na delu v dvojicah ali skupinah, sodelovalnem učenju, aktivnem učenju. Pri urah bomo pisali besedila za literarne natečaje, učenci bodo podajali svoje ideje in s tem nadgrajevali svoje znanje. Ure bodo namenjene odpravljanju vrzeli in na drugi strani reševanju nalog z višjo zahtevnostjo – po potrebi. | 1.r – 9.r | |
RaP Učenje za uspešno opravljanje učnih nalog – dopolnilni/dodatni TJA
|
Dopolnim, zmorem, lahko, vem, prosim pomoč, kako lahko to rešim … vse to so naši cilji in izzivi, ki jih bomo skupaj premagovali, brisali vrzeli in nadgrajevali znanje. Iskali bomo nove pojme, se z besedami igrali in dokazali, da znamo. Ta ura bo namenjena predvsem tistim, ki potrebujete pomoč. Pri urah bomo snov dodatno razložili in utrdili ter se igrali razne igrice, s katerimi bodo predmeti postali veliko lažji in zabavnejši. Razvijali pa bomo tudi strategije za reševanje besedilnih nalog.Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju in utrjevali že pridobljeno znanje na vseh področjih. Z dopolnilno in dodatno razlago ter prilagojenim načinom dela bodo pridobivali in nadgrajevali temeljna znanja. | 1.r – 9.r | |
RaP Učenje za uspešno opravljanje učnih nalog – dopolnilni/dodatni TJN | Bernarda Zlodej/Pogorelc Janja | 1.r– 5.r | |
Učim se sam |
Učencem bo zagotovljeno ustrezno fizično, socialno in didaktično okolje za samostojno in skupinsko / sodelovalno opravljanje različnih učnih aktivnosti, ki so povezane s procesi učenja pri pouku in izven njega. Zlasti opravljanje domačih nalog, podpora pri razvijanju kakovostnega in samostojnega opravljanja učnih obveznosti. Učenci bodo znanje, ki so ga pridobili pri pouku še dodatno utrdili, razširili, poglobili in uporabili v novih situacijah. | Saša Goričan, Hedvika Vranjek, Katjuša Bricman, Katja Pogorelc, Jaroš Bohnec, Mateja Praznik, Alenka Rebol Kotnik, Jelka Hrastnik, Eva Šuler, Nataša Rotovnik Sukič, Milan Unkovič | 1.r – 5.r |
Nadarjeni | Učenci bodo razvijali veščine sodelovalnega učenja, načrtovanja, timskega dela in komunikacije. Ob tem bodo širili splošno razgledanost in poglabljali svoje znanje o različnih temah ter področjih. Krepili bodo medsebojne odnose in spoznavali pomen sodelovanja ter strpnosti, hkrati pa bodo spoznavali tudi osebne interese in krepili svoja močna področja. | Gordana Kurmanšek | |
Logika | Priprava na tekmovanje. | Žan Onuk
Katja Kotnik |
8.r – 9.r6.r |
Bralna značka | Namen je spodbujanje branja pri učencih in dvigati bralno kulturo. | Eva Šuler, Nataša Rotovnik Sukić, Monika Vovk Štuhec, Alenka Rebol Kotnik | 6.-9.r |
Bralna značka | razredničarke | 1.r-5.r | |
Igralnice, znalnice | Učenci bodo spoznavali različne bralne strategije, izpopolnjevali tehniko branja in branja z razumevanjem. Učenci bodo brali različna besedila z različnimi bralnimi strategijami. Spoznavali bodo različne tehnike branja in obnavljali prebrano. | Tamara Hovnik | 1.r |
Živali sveta | Učenci bodo spoznali različne živali sveta, njihove značilnosti in njihov življenjski prostor. Opredelili se bodo v odnosu do živali in okolice. Razvijali bodo empatijo in kritično razmišljanje. Učenci bodo poglabljali svoje znanje o naravi, živalih in ozavestili pomen sobivanja. | Mateja Praznik | 3.r |
Razigrani svet živali | Monika Vovk Štuhec | ||
NIP računalništvo |
Predmet ne temelji na spoznavanju dela s posameznimi programi, ampak učence seznanja s temeljnimi računalniškimi koncepti in procesi, ki so skupna in prenosljiva tudi na druga področja: 4. razred: komunikacija in storitve, 5. razred: podatki, reševanje problemov, 6. razred: algoritmi, programi. | Sašo Herlah | 4.r – 6.r |
NIP tehnika | Neobvezni izbirni predmet TEHNIKA je namenjen učencem, ki radi ustvarjajo z različnimi gradivi, radi konstruirajo z zbirkami, pa tudi vsem tistim, ki čutijo primanjkljaj na teh področjih in bi radi napredovali. | Igor Jeram | 4.r – 6.r
6.S |
NIP Likovna ustvarjalnost | Namenjen je učencem, ki jih zanima likovna umetnost, tako ustvarjanje umetniških del, kot zgodovina likovne umetnosti in umetniki sami s svojim življenjem in deli. Spoznavali bomo razna likovna področja kot so risanje, slikanje, kiparstvo, umetnostna zgodovina, ter se srečevali s pojmi kot so likovne tehnike, motivi, likovne naloge itd. | Milan Unkovič | 4.r – 6.r |
Karierna orientacija | Dejavnost, ki mladostnikom pomaga do samostojne odločitve o nadaljnjem izobraževanju in nasploh o izbiri karierne poti. | Veronika Gosak | 9.r |
Šolski radio |
Učenci bodo razvijali govorne spretnosti in branje različnih vrst besedil (poezija, proza, članki …), pravilno izgovorjavo, hitrost, jakost in izraznost ter pripravljali šolske. Pridobili bodo zmožnost sestavljanja in zapisa člankov, zmožnost govornega nastopanja v radijskih oddajah ter zastavljanja ustreznih vprašanj sogovorniku. | Vera Trafela, Nataša Rotovnik Sukić | 4.r – 5.r
8.r |
Robotika |
Učenci bodo spoznali osnovne zakonitosti robotike. Tako glede zgradbe robota, kot osnov programiranja. Učenci delajo v skupinah, saj ob tem razvijajo tudi sodelovanje, reševanje problemov ter ustrezno komunikacijo.
Poudarek je na osnovah in zabavnih nalogah, z resnejšim pristopom se srečajo v tretji tiadi. |
Igor Jeram | 4.r – 5.r |
Debatni krožek | Debata spodbuja timsko delo, saj je za uspešno debato sodelovanje nujno. Ko debatirajo, morajo drug drugega dobro poslušati, saj lahko argumente le tako kritično analizirajo in jih hitro tudi zavrnejo ali potrdijo. Z debato učenci izboljšajo komunikacijske veščine, naučijo se ubesediti svoje misli, izboljšajo javne nastope, pri tem pa se naučijo tudi obvladati tremo. | Mihaela Hozjan | 9.r |
Čarobni načrt mojega dne | Igor Jeram | ||
RaP menjave | Armin Halilović | 1.r-9.r po potrebi | |
Prosta igra |
Učenci bodo krepili socialni in čustveni razvoj, razvoj kreativnosti ter domišljije. Izražali in učili se bodo skozi igro. Krepili bodo razumevanje in doživljanje sprostitve ter oddiha med delom kot nujni element zdravega načina življenja. Učenci bodo krepili svoje vezi, prijateljstvo in urili sobivanje z drugimi. | HedvikaVranjek, Tjaša Kreuh, Katjuša Bricman, Katja Pogorelc, Jaroš Bohnec, MatejaPraznik | |
Prebujam se tako ali drugače – z igro |
Namen in cilji programa :
Ustvarjanje varnega okolja Poskrbeti, da učenci v sproščenem in varnem okolju počakajo na začetek pouka. Spodbujanje aktivnega začetka dneva Omogočiti različne dejavnosti, ki učence sprostijo, zabavajo, razgibajo in jih hkrati pripravijo na šolski dan. Podpora učencem pri učenju Nuditi pomoč pri učenju in domačih nalogah, če se učenci zanjo odločijo ali jo potrebujejo. |
Tjaša Kreuh, Katka Šoster, Blaž Petrovič, Hedvika Vranjek, Saša Goričan, Mateja Praznik | 1.r – 5.r |
RADOVEDNEŽI = Sodelovanje pri projektih: Unesco, Planetu Zemlja prijazna šola, Zdrava šola, Vključujoča šola | Namen dejavnosti je sodelovanje v različnih projektih (Planetu Zemlja prijazna šola in Unesco projekti), skozi katere želimo otroke vzpodbuditi za opazovanje narave, jo razumeti in negovati. Rdeča nit dejavnosti je pri otrocih razvijati empatijo, kritičen ter pozitiven odnos do žive narave. | Katja Pogorelc, Tjaša Kreuh | 1.r – 2.r |
Šolska skupnost |
Učenci bodo pridobivali vedenje o pravicah, vključevali se bodo v reševanje aktualnih problemov, se učili sprejemanja odgovornosti in doseganja konsenza pri skupnih odločitvah. Učenci bodo razvijali tehniko komunikacije in sodelovanja, oblikovali kakovostne medsebojne odnose in sodelovali pri oblikovanju pravil šolskega reda. | ||
Unesco | Sodelovanje v različnih Unesco projektih. | Mojca Ruter, Petra Šertel | 1.r – 9.r |
Erasmus |
Učenci bodo spoznavali in navezovali prijateljske stike z vrstniki iz drugih držav. Razvijali bodo veščine komunikacije v tujem jeziku in digitalno opismenjevanje. Pridobivali bodo mednarodne izkušnje, odkrivali kulturo, tradicijo, običaje drugih držav. Učenci bodo razvijali komunikacijske veščine, znanje tujih jezikov in navezovali stike z vrstniki iz tujih držav. Učili se bodo sodelovalnega, skupinskega dela. Razvijali bodo strpnost in spoštovanje do drugačnosti. | Mojca Ruter | 6.r – 9.r |